sk-SK
Slovak
cart
Košík
menu

FAQ

Zoznam najčastejších otázok zákazníkov

 

Prišiel mi e-mail s informáciou, že moja objednávka čaká na kuriéra už niekoľko dní. Kedy mi bude doručená?

Prišla Vám informácia, že Vaša objednávka je v štádiu spracovania. Tento proces môže trvať 3 pracovných dní. Pokiaľ potrebujete skorší termín doručenia, uveďte to prosím v poznámke objednávky.

Je možný nákup na firmu s uvedením IČO a DIČ za veľkoobchodné ceny? Aké zľavy ponúkate?

Áno samozrejme, radi Vám zašleme zdarma individuálnu cenovú ponuku na základe Vami zadanej približne objednávanej metráže látky.

Môžem ako fyzická osoba nakúpiť látky aj v nižšej metráži ako napríklad pri velúrových látkach, kde je  možný odber od 25 m?

Áno, velúrové látky je možné zakúpiť aj v bežnej metráži. Všetky dostupné vzory nájdete v kategórii Velúr vzorovaný.

Máte niekde kamennú pobočku, kde môžem vidieť reálne fotky Vašich produktov?

Kamenú predajňu nemáme, pôsobíme iba ako e-shop. Je možné zaslať vzorkovníky jednotlivých látok priamo na Vašu adresu iba za poštovné, bez ohľadu na množstvo vzoriek.

Je možné odoslať moju objednávku na pobočku Packety? Pri vytváraní objednávky mi túto možnosť neponúklo.

Pri látkach ako napr. ekokoža alebo Oxford, Cordura systém neponúkne danú možnosť automaticky v prípade objednávky vyššej metráže látok. Je to kôli rozmerovým obmedzeniam pobočiek Packety, kedy by látky museli byť preložené a hrozilo by ich poškodenie pri preprave.

Som z okolia Meziměstí, je možný osobný odber?

Je možnosť dohodnúť si vyzdvihnutie Vašej objednávky priamo v Meziměstí. V tomto prípade prosím kontaktujte našu zákaznícku linku alebo e-mail info@modernatex.cz, kde sa dohodne vopred deň, v ktorý bude pre Vás objednávka pripravená.

Prišiel mi iný odtieň látky, ako je v objednávke. Ako mám postupovať?

V prípade doručenia iného ako objednávaného odtieňa je možná buď jeho výmena alebo vrátenie peňazí. Stačí nám iný odtieň látky zaslať nazad na našu adresu v Meziměstí podľa postupu na našom webe v časti Vrátenie a reklamácie a dohodnúť sa na zaslaní správneho odtieňa látky alebo vrátenie peňazí.

Odtieň látky, ktorý som si objednala mi nevyhovuje, potrebovala by som svetlejší/tmavší. Je možnosť výmeny?

Áno samozrejme, odtieň látky ktorý Vám nevyhovuje, Vám vymeníme za iný. Postup je totožný ako pri doručení iného odtieňa látky spomínaného vyššie.

Chcela by som objednať velúrovú látku s potlačou, ale minimálny odber je od 25 m, je možný odber aj nižšej metráže? Ak áno kde ju nájdem?

Áno, je možný nákup velúrových látok s potlačou aj v bežnej metráži od 0,1 m, nájdete ich v kategórii Velúr vzorovaný.

Je možné objednať si vzorky látok? Nie som si istá odtieňom a potrebovala by som ich vidieť.

Áno, radi Vám odošleme vzorky látok na Vašu adresu. Môžete vytvoriť klasickú objednávku, kde pri vzorkách zadáte metráž 0,1 m. Po prijatí objednávky Vám metráž upravíme na 0 m a platiť sa bude iba poštovné na dobierku 4 Eurá. Prípadne nám zašlite e-mailom zoznam látok, z ktorých si prajete vzorky s Vašou adresou a môžeme Vám ju vytvoriť.

Koľko trvá doručenie do na Slovensko? Na internete máte 2-3 pracovné dni a čakám už dlhšie.

Objednávky spravidla vybavujeme do 5 pracovných dní. Doprava na Slovensko trvá približne 2 pracovné dni.

Mám problém s platobnou bránou, môžete mi zmeniť platbu bankovým prevodom/ na dobierku?

Áno samozrejme, stačí kontaktovať našu zákaznícku linku alebo náš e-mail, kde uvediete číslo objednávky. Následne Vám faktúru na úhradu prevodom zašleme e-mailom alebo zmeníme platbu na dobierku.

Potrebujem zrušiť objednávku, pomýlila som sa. Čo mám robiť?

Kontaktujte prosím našu zákaznícku linku alebo nám napíšte e-mail a číslo objednávky, ktorú si prajete zrušiť.

Je možné doplniť do mojej objednávky ešte jeden produkt a zaslať v jednej objednávke?

Pokiaľ ešte Vaša objednávka nebola odoslaná, kontaktujte prosím našu zákaznícku linku alebo napíšte e-mail, aké produkty si prajete doplniť a môžeme Vám ich zaslať spolu.

Prišla mi objednávka v nižšej metráži ako som si objednala. Nesedí mi to teraz rozmerovo a látku potrebujem čím skôr. Môžete mi poslať chýbajúcu metráž, aký je postup?

V tom prípade prosím kontaktujte našu zákaznícku linku alebo e-mail, aby sme Vám chýbajúci rozmer látky mohli poslať čo najskôr.

Počas dňa nebývam doma, je možné zaslať moju zásielku na pobočku Packety alebo ParcelShopu, kde si ju môžem neskôr vyzdvihnúť?

Áno, je možné zaslať objednávku aj na pobočku Packety pri objednávke nižšej metráže látok kôli rozmerovým obmedzeniam Packety. Ekokožu a látky ako Cordura, Oxford odporúčame zaslať kuriérskou spoločnosťou, aby prišli látky bez poškodenia.

Potrebujem odoslať moju objednávku čo najskôr, akú platbu mám zvoliť alebo čím je možné jej rýchlejšie odoslanie?

Uveďte prosím v poznámke objednávky špecifické požiadavky alebo doručenie v určitom termíne, aby sme Vám ju doručili včas prípadne kontaktujte našu zákaznícku linku/e-mail.

Potrebovala by som doplniť do mojej objednávky ešte 2 m objednávanej látky, zle som ju zmerala. Je to možné? Ako uhradím rozdiel ceny, keď som platila kartou?

Pokiaľ Vaša objednávka nebola odoslaná, je možné ju doplniť. Kontaktujte prosím zákaznícku linku a overte si možnosť doplnenia objednávky. Cenový rozdiel môžete uhradiť na základe upravenej faktúry kľudne aj prevodom z účtu.

 

 

phone
Zavolajte nám
chat
Alebo nám napíšte na
Prihlásenie
Nemáte ešte účet?Zaregistrujte sa.